Scotoceşte-mi blogul!

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Mulţumesc, domnule director George Marinescu!


Se numeşte George Marinescu, omul de televiziune judecat mult prea aspru de criticii perioadei Ceauşiste, apreciat, însă, de cei care l-au cunoscut şi au "furat" din tainele nobilei meserii de "om de televiziune" de la domnia sa. Printre cei care s-au bucurat de privilegiul de a-l avea ca mentor şi director pe George Marinescu sunt şi eu.
Îmi aduc aminte, în 1999, în calitatea deţinută de domnia sa, Director al Direcţiei Stiri si Eveniment din Tele 7abc, domnul George Marinescu mi-a oferit şansa de a deveni redactor şi, mai apoi, producător la TELEJURNAL, insuflându-mi cu dragoste pasiunea pentru această nobilă profesie.
Pentru tot ceea ce a făcut pentru mine, omului de televiziune George Marinescu, îi port respectul cuvenit unui mentor şi-i mulţumesc!

Niciun comentariu: