Scotoceşte-mi blogul!

luni, 8 februarie 2010

BLITZ - Nea Marin de la Conţeşti, şef de vedete la „Serviţi, vă rog!”

- Cum aţi ajuns să ştiţi atîtea lucruri despre folclor?
M-am născut într-un sat cu tradiţie, în comuna Conteşti, judeţul Teleorman. Am avut o copilărie fericită la ţară, ca-n “Amintiri din copilărie“. Apoi, am fost vătaf de căluşari şi am hotărît din tinereţe că asta vreau să fac. Şi asta am făcut toată viaţa: din dansator am ajuns instructor şi, din instructor, expert în folclor. Dansez de 44 de ani, de la 6 ani.
Aş vrea să mă opresc, dar nici nu pot şi nici nu mă lasă alţii.

- În mod obişnuit, cu ce vă ocupaţi?
Sînt angajat la Centrul naţional de conservare şi promovare a culturii tradiţionale din cadrul Ministerului Culturii şi mă ocup de trupele de dans folcloric din ţară.

- Păreţi ca la dvs. acasă în satul Măgura. Pensiunea din noua emisiune vă aparţine?
Aş vrea eu. Concediile mi le fac în Măgura de cîţiva ani buni, la un coleg de şcoală, care are o pensiune aici.

- Care e treaba dvs. în acest show?

Eu sînt şeful lor. Nu ştiu cum am ajuns şi pe-aici, cum m-au convins să fac şi asta, dar nu prin metode curate, ci prin învăluire. Au vorbit cu familia mea, le-au convins întîi pe soţia şi pe fiica mea şi pe urmă n-am mai putut să mă pun cu nimeni. Aşa că acum trebuie să învăţ vedetele cum se ţine o pensiune la ţară, să le verific, să le pedepsesc cînd e cazul, astfel încît nişte copii săraci să-şi poată permite o vacanţă de vis.

3 comentarii:

Ion Nuţă spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

puteti sa-mi spuneti,va rog,in ce judet e comuna magura?vrem un concediu acolo.multunesc

Marian Amuza spunea...

Teleorman